Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"Uczenie się nie jest efektem nauczania.
Uczenie się jest efektem działania podejmowanego przez tego, który się uczy".
John Caldwell Holt
© Wszelkie prawa w zakresie kopiowania i upowszechniania zamieszczonych na tym blogu tekstów i zdjęć w celach publicznych są zastrzeżone. Teksty i zdjęcia nie mogą być publikowane i powielane bez pisemnej zgody autorki.
Jeśli chcesz coś skopiować proszę napisz do mnie: m.m.kosicka@gmail.com
Natomiast w zaciszu domowym ze wszelkich pomysłów, metod, sposobów korzystajcie proszę do woli :)

18 stycznia 2014

Żyjemy :)

Witajcie po dłuuuuuuuuuuuugiej przerwie :) Mam nadzieję, że ten post zmobilizuje mnie do powrotu do pisania. W sumie zabierałam się już wiele, wiele razy, ale jak widać z marnym efektem.
Nadal kontynujemy edukację domową, chociaż sporo się w naszym życiu zmieniło.
Mały Antoś okazał się być bardzo absorbujący i na bloga czasu brakowało.
Zmieniliśmy szkołę - teraz jesteśmy u Państwa Sawickich. Ania jest w czwartej klasie, a za rok oficjalnie do domowego przedszkola wyruszy Staś. Oczywiście wczesne nauczanie jak najbardziej praktykujemy, więc dokonaniami chłopców również chciałabym się dzielić.
Przeprowadziliśmy się - z dużego miasta, no co tu kryć, ze stolicy, do małego miasteczka pod Warszawą. I jest wspaniale.
Przybywa nas - kolejny mały Kosik w drodze, premiera we wrześniu ;)
Oczywiście dużo się dzieje. Cały czas dokumentuję nasze poczynania. Mam nadzieję, że te najcenniejsze i warte podzielenia uda mi się tutaj zamieścić. Przeprowadzka trochę nas przystopowała, ale mam wrażenie, że udało się nam w końcu rozkręcić i wracamy do życia ;)
To tak w wielkim skrócie.
Pozdrawiamy serdecznie i do usłyszenia niedługo!

8 komentarzy:

  1. Witaj Kosiku po dłuuuugiej przerwie w przestrzeni blogowej. Pisz, Kochana i inspiruj mnie :)
    Mały Kosiku, okaż ciotce litość i daj proszę Mamie pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    no to czekamy, chociaż powiem Ci, że ja też coraz mniej piszę. W komputerze masa zdjęć z różnych zabaw czeka i czeka i nie wiem czy się doczeka na wejście na bloga. Ale planuję na dniach usiąść i trochę napisać, zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrówki i dużo wolnego czasu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Która to okolica Stolicy? Jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wschód - kierunek na Mińsk Mazowiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę znaleźć żadnego kontaktu do Ciebie - czy mogłabym napisać? Mój mail: dodziecizpasja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz, dziel się i inspiruj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosikowo , dobrze że wróciłaś. Ale zmian mieliscie wiele... przeprowadzka , no i Kosikuś mały - czekamy!

    OdpowiedzUsuń