Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"Uczenie się nie jest efektem nauczania.
Uczenie się jest efektem działania podejmowanego przez tego, który się uczy".
John Caldwell Holt
© Wszelkie prawa w zakresie kopiowania i upowszechniania zamieszczonych na tym blogu tekstów i zdjęć w celach publicznych są zastrzeżone. Teksty i zdjęcia nie mogą być publikowane i powielane bez pisemnej zgody autorki.
Jeśli chcesz coś skopiować proszę napisz do mnie: m.m.kosicka@gmail.com
Natomiast w zaciszu domowym ze wszelkich pomysłów, metod, sposobów korzystajcie proszę do woli :)

1 kwietnia 2018

Radosnego Alleluja!


Kochani,
W to radosne święto Zmartwychwstania życzymy Wam i sobie, aby troski codziennego dnia nie przysłoniły nam prawdy, że dobro już zwyciężyło.
I choć dziś doświadczamy różnych przeciwności losu, i może przegrywamy jakieś bitwy, to wojna jest już wygrana, bo Jezus zmartwychwstał.
Jeśli codziennie będziemy odnawiać swoją wiarę w Jego miłość, to jak pisze św. Paweł:
"We wszystkim tym odnosimy pełne zwycięstwo dzięki Temu, który nas umiłował. I jestem pewien, że ani śmierć, ani życie, ani aniołowie, ani Zwierzchności, ani rzeczy teraźniejsze, ani przyszłe, ani Moce, ani co wysokie, ani co głębokie, ani jakiekolwiek inne stworzenie nie zdoła nas odłączyć od miłości Boga, która jest w Chrystusie Jezusie, Panu naszym."
Rz 8,37-39

 Moc serdeczności!
Kosiki


4 komentarze:

  1. Piękne życzenia! Ja przed momentem trafiłam na Waszego bloga i zachwyciłam się szczerze! Jest szansa na kolejne wpisy? Byłoby wspaniale :) Pozdrawiam bardzo inspirującą rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ogromną prośbę. Prowadzę badania do pracy mgr pt. Organizacja czasu dzieci wczesnoszkolnych na edukacji domowej. Czy zechcielibyście wypełnić ankietę, która znajduje się tutaj:
    https://www.survio.com/survey/d/S5A0D0W2E6S9E2I3X
    Z góry dziękuję za poświęcony mi czas i pozdrawiam was serdecznie! :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. W sprawie badań - jeśli nadal aktualne, proszę o maila.
    Jeśli chodzi o kolejne wpisy.. mam takie plany, gorzej z czasem. Życie pokaże :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy serdecznie i również pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń