Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"Uczenie się nie jest efektem nauczania.
Uczenie się jest efektem działania podejmowanego przez tego, który się uczy".
John Caldwell Holt
© Wszelkie prawa w zakresie kopiowania i upowszechniania zamieszczonych na tym blogu tekstów i zdjęć w celach publicznych są zastrzeżone. Teksty i zdjęcia nie mogą być publikowane i powielane bez pisemnej zgody autorki.
Jeśli chcesz coś skopiować proszę napisz do mnie: m.m.kosicka@gmail.com
Natomiast w zaciszu domowym ze wszelkich pomysłów, metod, sposobów korzystajcie proszę do woli :)

2 maja 2012

Ptaszęta

się radują, Maryi wyśpiewują!

Taki jest tytuł plakatu w majowym Małym Gościu Niedzielnym.
Jest to piękne zaproszenie do Nabożeństwa majowego odprawianego w Kościele Katolickim ku czci Matki Bożej.
Z jednej strony jest wizerunek figurki Maryi otoczonej kwiatami, poniżej są wypisane wezwania z Litanii Loretańskiej na każdy dzień miesiąca oraz z nazwą śpiewającego Matce Bożej ptaszka.


Z drugiej strony jest informacja o śpiewie każdego z wymienionych ptaków.


 Jeśli chcielibyście również posłuchać ich śpiewu, a nie tylko o nich poczytać, wystarczy odwiedzić stronę Małego Gościa, gdzie jest również zamieszczony ten opis ale razem z nagranym śpiewem ptaszka przypisanego do konkretnego majowego dnia.

Dzisiaj (między innymi) śpiewa dla Matki Bożej Słowik :)


My nabożeństwo majowe odprawiamy w domu. Prowadzi je Ania. Przynajmniej przez pierwsze dwa dni tak było. Zobaczymy czy wytrwa do końca miesiąca :)
Jak je odprawiać? Bardzo prosto, wystarczy zmówić Litanię Loretańską i Pod Twoją obronę.

4 komentarze:

  1. Zapisałam Wasz blog do obserwowanych - teraz ne umknie mi żaden wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Ja umieszczam "cenne" blogi na swoim blogu :D
    Łatwiej jest mi wtedy sledzić, co słychać u innych mam. W mailu tego nie ogarniam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,
    przepraszam, że taką wiadomość umieszczam w tym miejscu ale zwracam się do Pani z wielką prośbą.
    Piszę pracę dyplomową na temat edukacji domowej i jest mi potrzebna pomoc w wypełnianiu ankiet. Niestety już kilka dni moja wiadomość na ten temat istnieje na forum edukacji domowej, ale chętnych nie widzę. Ankieta nie zajmuje dużo czasu a naprawdę jest mi bardzo potrzebna. Czas ucieka, a ja stoję w miejscu.

    Jeśli Pani pomimo wielu obowiązków byłaby chętna do pomocy, to proszę o kontakt ze mną, a ja podeślę ankietę.

    Serdecznie pozdrawiam
    Aleksandra Tesluk

    mój e-mail: aleksandra_tesluk@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam do Pani maila.
    Na dole strony jest też mój aktualny adres e-mailowy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń