Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"Uczenie się nie jest efektem nauczania.
Uczenie się jest efektem działania podejmowanego przez tego, który się uczy".
John Caldwell Holt
© Wszelkie prawa w zakresie kopiowania i upowszechniania zamieszczonych na tym blogu tekstów i zdjęć w celach publicznych są zastrzeżone. Teksty i zdjęcia nie mogą być publikowane i powielane bez pisemnej zgody autorki.
Jeśli chcesz coś skopiować proszę napisz do mnie: m.m.kosicka@gmail.com
Natomiast w zaciszu domowym ze wszelkich pomysłów, metod, sposobów korzystajcie proszę do woli :)

22 kwietnia 2015

Gwiazda z matmy. Ułamki.

Ja gwiazdą z matmy nie jestem, ale na szczęście jest Tomasz Gwiazda :)
Na jego stronie znajdziecie wspaniale wytłumaczone matematyczne zagadnienia z zakresu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w postaci filmów zamieszczonych na You Tube.


U nas dzisiaj były powtórki z ułamków :)


Polecamy!

Świetnie obrazuje też ułamki zwykłe zabawa, jaką znalazłam u Buby (klik).
Składamy starą gazetę na pół i na pół, i na pół, i tak aż do możliwie najmniejszej połowy ;) Zastanawiając się jaka to jej część. My doszliśmy do 1/128

 
Staraliśmy się też na każdym z kawałków utrzymać równowagę :)


Oczywiście najfajniej jest też ćwiczyć ułamki na pizzy. 
Najsmaczniej na prawdziwej, ale papierowe też się dobrze sprawdzają ;)
 

Można się nawet pomylić ;)


I nasza kuchenna tablica magnetyczna - niezastąpiona pomoc w nauce ;)



4 komentarze:

  1. Gwiazdy nie znałam. Dzięki za podzielenie się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania słucha z chęcią i zainteresowaniem. I widać pozytywne efekty.
    Dodatkowy efekt - z chęcią przysłuchuje się też Staś :)
    A o Gwieździe dowiedziałam się od przyjaciół. W ich szkole (takiej normalnej) korzystają ze strony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń